Style & More

Mærker bestemmer livet. I hvert fald for nogen mennesker. Hvis de ikke har de bedste mærker i forhold til andre, føler de sig dårlig tilpas. Fjernsynet skal være fra Sony, mobilen fra Apple, tøjet fra Lacoste eller en Mercedes. Det er en del af deres status, de viser hvad de har. Hvor ofte ser ser man folk gående på gaden, der kun bærer på mærker? Ikke engang underbukserne er ”billigt”. Det er virkeligt sjovt, fordi man få egentligt eksakt den samme produkt, kun at der er forskellige symboler eller skrifter på. En underbukser er en underbukser, lige meget hvad der står på den. Det ville være interessant, hvad sådan nogle personer har der hjemme for produkter. Hvis ingen kan se det, er det så stadigvæk de dyre mærker? Ved sexshop f. eks har de nok de almindelige mærker som Flashlight, Lelo eller Tanga, fordi det er for intimt og det alligevel kun næsten er dem så ser det. Man skulle spørge sig hvorfor? For 50 år siden var man bare glad for hvis man havde nok fra det ene og det andet. Og nu gælder det om at have det dyreste. Måske skulle man går lidt tilbage igen til de gode gamle tider hvor man var glad for det man havde. Ja man kan sige at samfundet har udviklet sig, om det er positiv eller negativ er op til en selv.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *